דרעי מכניס לפרופורציות: "אותו סקר נתן לאמנון יצחק 7 מנדטים"

    זה אותו סקר שנתן לאמנון יצחק 7 מנדטים יום לפני הבחירות האחרונות, אז מה?!
    ישראל פריי No Comments on דרעי מכניס לפרופורציות: "אותו סקר נתן לאמנון יצחק 7 מנדטים"

    יו"ר ש"ס לא מתרגש מהסקרים המאותתים על ירידה בכוח מפלגתו, מרוצה מהישגיו החברתיים, ומפרגן לעמיתו יעקב ליצמן: "כל פעם שמהללים ומשבחים אותו אני גאה בזה. סוף סוף הציבור הכללי למד להכיר שהנציגים החרדיים דואגים לטובת הכלל"

    צילום: Yaacov Cohen/Flash90
    זה אותו סקר שנתן לאמנון יצחק 7 מנדטים יום לפני הבחירות האחרונות, אז מה?!
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ראיון ארוך שהעניק אתמול יו"ר ש"ס אריה דרעי למוטי לביא במהדורת הבוקר של 'קול חי', הקשה המראיין אודות הישגיו של דרעי למען השכבות החלשות, ותהה על הפער בין האהדה התקשורתית לה זוכה יו"ר 'יהדות התורה' לבין היחס הצונן אליו הוא זוכה.

    "קודם כל אני מפרגן מכל הלב לחברי וידידי ליצמן", אמר, "תאמין לי, כל פעם שמהללים ומשבחים אותו אני גאה בזה. סוף סוף הציבור הכללי למד להכיר שהנציגים החרדיים ממלכתיים שדואגים לטובת הכלל".

    הוא הוסיף: "עד היום חשבו שהחרדים דואגים רק לעצמם, טוב מאד לדעת שכל חרדי הנמצא בשירות ציבורי, עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר, כיוון שאנחנו רואים בזה שליחות מהקב"ה, אנחנו מבינים מה חובתנו בעולם הזה".

    דרעי התייחס לסקר של פרופ' דגני שהעניק עשרה מנדטים ליהדות התורה, והציב את ש"ס על גבול אחוז החסימה: "זה אותו סקר שנתן לאמנון יצחק 7 מנדטים יום לפני הבחירות האחרונות… אז מה, תעשה לי טובה, נו באמת, כל דבר הזוי אני צריך להתייחס לזה?! חוץ מזה אני מאד מפרגן ליהדות התורה שתקבל עשרה מנדטים אדרבה ואדרבה, זו שמחה גדולה מאד בשבילי".

    בהמשך הראיון התייחס דרעי לפועלה של ש"ס למען המשפחות הברוכות והשכבות החלשות, להחייתה של התנועה ומוסדותיה, וגם, לסערת דבריו של יו"ר הדירקטוריון של ערות 10 ולאיומיו של נפתלי בנט. האזינו:



    0 תגובות